Gra o życie

Z encyklopediafantastyki.pl
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
Gra o życie

James Dashner
The Game of Lives

Gra o zycie1.jpg
Język oryginału angielski
Forma powieść
Pierwsze wydanie 2015
I wydanie polskie 2017
Wydawca Albatros
Przekład Robert Waliś
ISBN 978-83-7985-764-7
Cykl: Doktryna Śmiertelności
poprzednia
Reguła myśli
następna
Gunner Skale
Kupisz w: Solarisnet.pl

Opis

Gry przerastające najśmielsze marzenia i… najgorsze koszmary

Ostatni tom trylogii „Doktryna Śmiertelności” dla fanów rzeczywistości cyfrowych

Michael jest graczem, który bez wątpienia lepiej czuje się w świecie wirtualnym niż realnym. Jego gry nie przypominają jednak zupełnie nieszkodliwej formy rozrywki. W grach, które preferuje Michael, wydarzenia z cyberprzestrzeni zostają przeniesione wprost do świata realnego i zaczynają przyćmiewać prawdziwe życie. Zaledwie kilka tygodni temu pogrążanie się we Śnie Michael uważał za coś zabawnego. To się jednak zmieniło. VirtNet jest najnowocześniejszym i najoryginalniejszym systemem oferującym swoim użytkownikom rozrywkę, jakiej nie dostarczy im nikt inny. Największą zaletą VirtNetu jest to, że można do niego wejść nie tylko umysłem, ale i ciałem. To uczucie pochłaniające gracza bez reszty Michael kochał najbardziej. Niestety i to się zmieniło. Teraz za każdym razem, gdy chłopak zatapia się w wirtualnym świecie, kładzie na szali swoje życie.

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
Nawigacja
Narzędzia
Pomoc
Szablony