Abramakabra czyli jak załatwić mafię

Z encyklopediafantastyki.pl
Wersja J.piszczek (dyskusja | edycje) z dnia 23:50, 9 mar 2013
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
Abramakabra czyli jak załatwić mafię

Debi Gliori
Pure Dead Magic

Abramakabra czyli jak zalatwic mafie1.jpg
Język oryginału angielski
Forma powieść
Pierwsze wydanie 2001
I wydanie polskie 2003
Wydawca Amber
Przekład Alicja Marcinkowska
Seria wydawnicza Wrota Wyobraźni
ISBN 8324102132
Cykl: Pure Dead
poprzednia
brak
następna
Abramakabra, czyli sklonuj się

Opis

Skomputeryzowane zamczysko, fosa z krwiożerczym krokodylem, ponury loch ze smokiem, mówiąca tarantula, babcia Strzyga zamrożona w lodówce. To urocze miejsce to dom Tytusa i Pandory Diabli-Nadallich. Ale nawet dzieci czarownicy miewają problemy. Zwłaszcza gdy ich zminiaturyzowana siostra trafia przez przypadek do modemu i zaczyna krążyć w cyberprzestrzeni, ojciec zostaje porwany, a oni stają się celem płatnych zabójców. Ale od czego są czary... I e-maile?

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
Nawigacja
Narzędzia
Pomoc
Szablony