Brudne gry
J.piszczek (dyskusja | edycje) (→Opis) |
|||
Linia 25: | Linia 25: | ||
| ISBN2 = | | ISBN2 = | ||
| poprzednia = Wyprawa asów | | poprzednia = Wyprawa asów | ||
− | | następna = | + | | następna = Ukryty as |
| kup = http://solarisnet.pl/pl/p/Dzikie-karty-5-Brudne-gry-/4949 Solarisnet.pl | | kup = http://solarisnet.pl/pl/p/Dzikie-karty-5-Brudne-gry-/4949 Solarisnet.pl | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 16:37, 26 kwi 2017
Brudne gry. Powieść mozaikowa
red. George R. R. Martin
| |
Język oryginału | angielski |
Forma | antologia |
Pierwsze wydanie | 1988 |
I wydanie polskie | 2016 |
Wydawca | Zysk |
Przekład | Michał Jakuszewski |
Autor okładki | Michael Komarck |
ISBN 978-83-65521-85-9 | |
Cykl: Dzikie karty (cykl) | |
poprzednia Wyprawa asów |
następna Ukryty as |
Kupisz w: Solarisnet.pl |
Opis
Na ulicach Dżokerowa wybucha wojna między mafią i Widmowymi Pięściami. Przemoc wyrwała się spod wszelkiej kontroli i nawet asowie i dżokerzy są zmuszeni toczyć bój z siłami świata przestępczego…
Brudne gry, piąty tom cyklu superbohaterskiego Dzikie karty, rozgrywa się w tym samym, stworzonym przez George’a R. R. Martina uniwersum, w czasie wydarzeń opisanych w Wyprawie asów i tuż po nich.
Trzy główne wątki książki tworzą splatające się ze sobą opowieści. Pierwsza z nich opowiada o kryzysie tożsamości Żółwia, który zwątpił w sens swej superbohaterskiej działalności. Druga stanowi relację z życia Croyda Crensona, który przechodzi przez dwie kolejne transformacje. Wreszcie trzecia to opowieść o wysiłkach Tachiona, próbującego uporać się z nowo odnalezionym wnukiem Blaise’em, wojną gangów na ulicach Dżokerowa oraz zagrożeniem, jakie stwarza Crenson.