Brudne gry

Z encyklopediafantastyki.pl
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
Brudne gry. Powieść mozaikowa

red. George R. R. Martin
Down and Dirty

Brudne gry1.jpg
Język oryginału angielski
Forma antologia
Pierwsze wydanie 1988
I wydanie polskie 2016
Wydawca Zysk
Przekład Michał Jakuszewski
Autor okładki Michael Komarck
ISBN 978-83-65521-85-9
Cykl: Dzikie karty
poprzednia
Wyprawa asów
następna
Ace in the Hole
Kupisz w: Solarisnet.pl

Opis

Na ulicach Dżokerowa wybucha wojna między mafią i Widmowymi Pięściami. Przemoc wyrwała się spod wszelkiej kontroli i nawet asowie i dżokerzy są zmuszeni toczyć bój z siłami świata przestępczego… 


Brudne gry, piąty tom cyklu superbohaterskiego Dzikie karty, rozgrywa się w tym samym, stworzonym przez George’a R. R. Martina uniwersum, w czasie wydarzeń opisanych w Wyprawie asów i tuż po nich.

Trzy główne wątki książki tworzą splatające się ze sobą opowieści. Pierwsza z nich opowiada o kryzysie tożsamości Żółwia, który zwątpił w sens swej superbohaterskiej działalności. Druga stanowi relację z życia Croyda Crensona, który przechodzi przez dwie kolejne transformacje. Wreszcie trzecia to opowieść o wysiłkach Tachiona, próbującego uporać się z nowo odnalezionym wnukiem Blaise’em, wojną gangów na ulicach Dżokerowa oraz zagrożeniem, jakie stwarza Crenson.

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
Nawigacja
Narzędzia
Pomoc
Szablony