Przekręt

Z encyklopediafantastyki.pl
(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
J.piszczek (dyskusja | edycje)
(Utworzył nową stronę „{{Książka | tytuł = Przekręt | autor = Leopoldo Gout | autor2 = | autor3 = | redaktor = | redaktor2 =...”)

Aktualna wersja na dzień 21:30, 11 sie 2019

Przekręt

Leopoldo Gout
Genius: The Con

Przekret1.jpg
Język oryginału angielski
Forma powieść
Pierwsze wydanie 2017
I wydanie polskie 2019
Wydawca Albatros
Przekład Robert Waliś
ISBN 978-83-8125-475-5
Cykl: Geniusz
poprzednia
Gra (Geniusz)
następna
Rewolucja

Jeśli ci zaufa, będziesz w zespole. I wejdziesz do niebezpiecznej gry. On ustala wszystkie zasady. Jedyny sposób, by wygrać, to zrobić to, czego nie przewidział.

Trójka nastoletnich geniuszy z różnych zakątków świata. Muszą działać razem, aby zatrzymać okrutnego generała, ochronić swoje rodziny i… uratować świat.

TUNDE: czternastoletni inżynier samouk z Nigerii. Podejmuje wyścig z czasem, aby ocalić swoją wioskę przed bezwzględnym wojskowym.

LIKAON: szesnastoletnia blogerka-szpieg, za którą chiński rząd wystawił list gończy. Geniusz strategii, będzie musiała ocalić ojca przed fałszywymi oskarżeniami o korupcję, za które może zapłacić najwyższą cenę.

REX: szesnastolatek, który udowodnił, że jest najlepszym programistą na świecie. Rodzinę chłopaka deportowano ze Stanów do Meksyku, a jego oskarżono o kradzież miliardów rządowych tajemnic dla terrorystów.

Ściga ich policja, FBI i pewien znacznie groźniejszy od nich przeciwnik… Trójka geniuszy będzie musiała działać tak, by nie zostawić śladów, i wprowadzić w życie plan genialnego przekrętu.

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
Nawigacja
Narzędzia
Pomoc
Szablony