Minotaur Kaz
(Utworzył nową stronę „{{Książka | tytuł = Minotaur Kaz | autor = Richard A. Knaak | autor2 = | autor3 = | redaktor = | redaktor2 ...”) |
|||
| Linia 24: | Linia 24: | ||
| ISBN = 8371502311 | | ISBN = 8371502311 | ||
| ISBN2 = | | ISBN2 = | ||
| − | | poprzednia = | + | | poprzednia = Szczęście Łasicy |
| − | | następna = | + | | następna = Wrota Thorbardinu |
| kup = | | kup = | ||
}} | }} | ||
Pierwszy tom trylogii fantasy "Bohaterowie II", osadzonej w świecie sagi DragonLance. Po zwycięstwie nad Królową Ciemności i po śmierci Humy, najsławniejszego z rycerzy, minotaur Kaz, który wyrzekł się swej rasy, wędruje po Krynnie i roznosi opowieści o swym druhu i legendarnym bohaterze, Humie. Ścigany przez zajadłych wrogów, Kaz staje się wyrzutkiem i banitą. Kiedy jednak docierają do niego wieści o powrocie zła, rusza, by ostrzec solamnijskie rycerstwo. Zostaje wciągniety w koszmar magii i niebezpieczeństw.. | Pierwszy tom trylogii fantasy "Bohaterowie II", osadzonej w świecie sagi DragonLance. Po zwycięstwie nad Królową Ciemności i po śmierci Humy, najsławniejszego z rycerzy, minotaur Kaz, który wyrzekł się swej rasy, wędruje po Krynnie i roznosi opowieści o swym druhu i legendarnym bohaterze, Humie. Ścigany przez zajadłych wrogów, Kaz staje się wyrzutkiem i banitą. Kiedy jednak docierają do niego wieści o powrocie zła, rusza, by ostrzec solamnijskie rycerstwo. Zostaje wciągniety w koszmar magii i niebezpieczeństw.. | ||
Wersja z 20:18, 21 kwi 2012
| Minotaur Kaz
Richard A. Knaak
| |
| | |
| Język oryginału | angielski |
| Forma | Powieść |
| Pierwsze wydanie oryginału | 1990 |
| Pierwsze wydanie polskie | 1998 |
| Wydawca | Zysk i S-ka |
| Przekład | Andrzej Sawicki |
| Seria wydawnicza | DragonLance |
| ISBN 8371502311 | |
| Cykl: Bohaterowie II | |
| poprzednia Szczęście Łasicy |
następna Wrota Thorbardinu |
Pierwszy tom trylogii fantasy "Bohaterowie II", osadzonej w świecie sagi DragonLance. Po zwycięstwie nad Królową Ciemności i po śmierci Humy, najsławniejszego z rycerzy, minotaur Kaz, który wyrzekł się swej rasy, wędruje po Krynnie i roznosi opowieści o swym druhu i legendarnym bohaterze, Humie. Ścigany przez zajadłych wrogów, Kaz staje się wyrzutkiem i banitą. Kiedy jednak docierają do niego wieści o powrocie zła, rusza, by ostrzec solamnijskie rycerstwo. Zostaje wciągniety w koszmar magii i niebezpieczeństw..

