Węzeł światów

Z encyklopediafantastyki.pl
(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(Utworzył nową stronę „{{Książka | tytuł = Węzeł światów | autor = Jacek Izworski | autor2 = | autor3 = | redaktor = | redaktor...”)
 
 
Linia 22: Linia 22:
 
  | cykl            =  
 
  | cykl            =  
 
  | oprawa          =  
 
  | oprawa          =  
  | ISBN            =  
+
  | ISBN            = 978-83-936873-0-5
 
  | ISBN2          =  
 
  | ISBN2          =  
 
  | poprzednia      =  
 
  | poprzednia      =  
 
  | następna        =  
 
  | następna        =  
  | kup            =  
+
  | kup            = http://solarisnet.pl/polska-fantastyka/182356-wezel-swiatow.html Solarisnet.pl
 
}}
 
}}
 
Mirek, uczeń liceum, i jego ojciec są zapalonymi fanami fantastyki. Powoli bakcyla łapie też młodszy brat Mirka, Marcinek, dumny pierwszoklasista. Bracia mają jeszcze starszą siostrę, Krystynę, którą jest studentką matematyki. Pod koniec wakacji, w trakcie sprzątania piwnicy u dziadka rodzeństwo znajduje skrzynkę z przedwojennymi szpargałami, akcesoriami spirytystycznymi oraz płytę gramofonową i dziwny amulet. Okazuje się on artefaktem z obcego świata, płyta zaś zawiera wstępne informacje o owym świecie, zwanym Wanterią. Magia artefaktu jest prawie wyczerpana, ale jej resztka wystarcza do otwarcia – dwa miesiące później w przydomowym ogrodzie – ma-gicznego portalu z Wanterii, przez który wyskakują dziwne istoty gonione przez człowieka z bronią… Młodzieży udaje się nawiązać kontakt z przybyszami, którzy opowiadają im o Wanterii, stosunkach tam panujących i o strasznej wojnie, jaką wydali im agresorzy z jesz-cze innego świata.
 
Mirek, uczeń liceum, i jego ojciec są zapalonymi fanami fantastyki. Powoli bakcyla łapie też młodszy brat Mirka, Marcinek, dumny pierwszoklasista. Bracia mają jeszcze starszą siostrę, Krystynę, którą jest studentką matematyki. Pod koniec wakacji, w trakcie sprzątania piwnicy u dziadka rodzeństwo znajduje skrzynkę z przedwojennymi szpargałami, akcesoriami spirytystycznymi oraz płytę gramofonową i dziwny amulet. Okazuje się on artefaktem z obcego świata, płyta zaś zawiera wstępne informacje o owym świecie, zwanym Wanterią. Magia artefaktu jest prawie wyczerpana, ale jej resztka wystarcza do otwarcia – dwa miesiące później w przydomowym ogrodzie – ma-gicznego portalu z Wanterii, przez który wyskakują dziwne istoty gonione przez człowieka z bronią… Młodzieży udaje się nawiązać kontakt z przybyszami, którzy opowiadają im o Wanterii, stosunkach tam panujących i o strasznej wojnie, jaką wydali im agresorzy z jesz-cze innego świata.
  
 
Rodzeństwo decyduje się pomóc uciekinierom i razem wyruszają w podróż na Wanterię. Gdy tam trafiają, Ziemianie muszą stanąć do walki w heroicznej obronie fantastycznego świata pełnego magii.  W końcu zostają postawieni przed dramatycznym wyborem, od którego z jednej strony zależy ich przyszłość, a z drugiej los tamtego świata. Czy wybiorą właściwie?...
 
Rodzeństwo decyduje się pomóc uciekinierom i razem wyruszają w podróż na Wanterię. Gdy tam trafiają, Ziemianie muszą stanąć do walki w heroicznej obronie fantastycznego świata pełnego magii.  W końcu zostają postawieni przed dramatycznym wyborem, od którego z jednej strony zależy ich przyszłość, a z drugiej los tamtego świata. Czy wybiorą właściwie?...

Aktualna wersja na dzień 10:33, 22 maj 2014

Węzeł światów

Jacek Izworski

Wezel swiatow.jpg
Język oryginału polski
Forma Powieść
Pierwsze wydanie polskie 2014
Wydawca Dziewięć Muz
ISBN 978-83-936873-0-5
Kupisz w: Solarisnet.pl

Mirek, uczeń liceum, i jego ojciec są zapalonymi fanami fantastyki. Powoli bakcyla łapie też młodszy brat Mirka, Marcinek, dumny pierwszoklasista. Bracia mają jeszcze starszą siostrę, Krystynę, którą jest studentką matematyki. Pod koniec wakacji, w trakcie sprzątania piwnicy u dziadka rodzeństwo znajduje skrzynkę z przedwojennymi szpargałami, akcesoriami spirytystycznymi oraz płytę gramofonową i dziwny amulet. Okazuje się on artefaktem z obcego świata, płyta zaś zawiera wstępne informacje o owym świecie, zwanym Wanterią. Magia artefaktu jest prawie wyczerpana, ale jej resztka wystarcza do otwarcia – dwa miesiące później w przydomowym ogrodzie – ma-gicznego portalu z Wanterii, przez który wyskakują dziwne istoty gonione przez człowieka z bronią… Młodzieży udaje się nawiązać kontakt z przybyszami, którzy opowiadają im o Wanterii, stosunkach tam panujących i o strasznej wojnie, jaką wydali im agresorzy z jesz-cze innego świata.

Rodzeństwo decyduje się pomóc uciekinierom i razem wyruszają w podróż na Wanterię. Gdy tam trafiają, Ziemianie muszą stanąć do walki w heroicznej obronie fantastycznego świata pełnego magii. W końcu zostają postawieni przed dramatycznym wyborem, od którego z jednej strony zależy ich przyszłość, a z drugiej los tamtego świata. Czy wybiorą właściwie?...

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
Nawigacja
Narzędzia
Pomoc
Szablony