Gamedec. Granica rzeczywistości

Z encyklopediafantastyki.pl
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
Gamedec. Granica rzeczywistości

Marcin Przybyłek

Gamedec granica.jpeg
Język oryginału polski
Forma Zbiór opowiadań
Pierwsze wydanie polskie 2004
Wydawca Supernowa
Autor okładki Tomasz Piorunowski
ISBN 8370541658
Cykl: Gamedec
poprzednia
brak
następna
Gamedec. Sprzedawcy lokomotyw
Kupisz w: www.esef.com.pl

Ludzkość końca XXII wieku jest podzielona: jedni żyją w realium, inni wybierają sieć. Gry zaspokajają wszelkie ludzkie potrzeby. To kosmiczne loty i baśniowe przygody, areny e-sportowe, nawiedzone domy, nielegalne tereny łowieckie i miasta zboczeńców? Tam, gdzie są ludzie, pojawiają się problemy. Rozwiązuje je Torkil Aymore. Gierczany detektyw. GAMEDEC.

Świat gier dzieli od rzeczywistości bardzo cienka granica. Torkil Aymore, GAMEDEC, przekroczył ją wiele razy. Każdy szczegół ma znaczenie. Więc rozejrzyj się dookoła. Masz pewność, że znajdujesz się w realium?

Zawartość tomu

  • Gamedec: Małpia pułapka
  • Gamedec: Polowanie
  • Gamedec: Syndrom Adelheima
  • Gamedec: Zawodowiec
  • Gamedec: Granica rzeczywistości
  • Gamedec: Błędne koło
  • Gamedec: Rajska Plaża
  • Gamedec: Finta
  • Gamedec: Flashback
  • Gamedec: 3 Listopada
  • Gamedec: Mrok
  • Gamedec: Anna

Drugie wydanie rozszerzone o opowiadania:

  • Prośba
  • Żołnierz
Gamedec. Granica rzeczywistości
Lp. rok wydania okładka informacja przekład
1 2004 Gamedec granica.jpeg Wydawca: Supernowa


Projekt okładki: Tomasz Piorunowski
ISBN 8370541658
2 2016 Granica rzeczywistosci2.jpg Wydawca: Rebis
wydanie rozszerzone
Seria: Horyzonty zdarzeń
Projekt okładki: Tomasz Maroński
ISBN 978-83-8062-079-7
3 2021 Granica rzeczywistosci3.jpg Wydawca: Rebis


Projekt okładki: Anshar Studios SA
ISBN 978-83-8188-339-9


Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
Nawigacja
Narzędzia
Pomoc
Szablony