Gamedec. Granica rzeczywistości
Gamedec. Granica rzeczywistości | |
Język oryginału | polski |
Forma | Zbiór opowiadań |
Pierwsze wydanie polskie | 2004 |
Wydawca | Supernowa |
Autor okładki | Tomasz Piorunowski |
ISBN 8370541658 | |
Cykl: Gamedec | |
poprzednia brak |
następna Gamedec. Sprzedawcy lokomotyw |
Kupisz w: www.esef.com.pl |
Ludzkość końca XXII wieku jest podzielona: jedni żyją w realium, inni wybierają sieć. Gry zaspokajają wszelkie ludzkie potrzeby. To kosmiczne loty i baśniowe przygody, areny e-sportowe, nawiedzone domy, nielegalne tereny łowieckie i miasta zboczeńców? Tam, gdzie są ludzie, pojawiają się problemy. Rozwiązuje je Torkil Aymore. Gierczany detektyw. GAMEDEC.
Świat gier dzieli od rzeczywistości bardzo cienka granica. Torkil Aymore, GAMEDEC, przekroczył ją wiele razy. Każdy szczegół ma znaczenie. Więc rozejrzyj się dookoła. Masz pewność, że znajdujesz się w realium?
Zawartość tomu
- Gamedec: Małpia pułapka
- Gamedec: Polowanie
- Gamedec: Syndrom Adelheima
- Gamedec: Zawodowiec
- Gamedec: Granica rzeczywistości
- Gamedec: Błędne koło
- Gamedec: Rajska Plaża
- Gamedec: Finta
- Gamedec: Flashback
- Gamedec: 3 Listopada
- Gamedec: Mrok
- Gamedec: Anna
Drugie wydanie rozszerzone o opowiadania:
- Prośba
- Żołnierz
Lp. | rok wydania | okładka | informacja | przekład |
---|---|---|---|---|
1 | 2004 | Wydawca: Supernowa Projekt okładki: Tomasz Piorunowski ISBN 8370541658 |
||
2 | 2016 | Wydawca: Rebis wydanie rozszerzone Seria: Horyzonty zdarzeń Projekt okładki: Tomasz Maroński ISBN 978-83-8062-079-7 |
||
3 | 2021 | Wydawca: Rebis Projekt okładki: Anshar Studios SA ISBN 978-83-8188-339-9 |